TORVÅS IMORGON

Hej alla goa människor!
Dagen har varit toppen! Vakande strax efter 11, gött! Sen käka jag lite frukost och fixade iordning mig sen drog jag till ella&sofia! Chilla lite hos ella och sjöng karaoke till "what are words" med Chris Medina. Sen cyklade vi hem till mig och åt grillade hamburgare, muums! Efter det hem till ella igen och hämtade lite pengar och så sen tog vi bussen till frölunda torg! Gcik där i några timmar och hade det skönt, fick med mig en superfin skarf från raglady! det var 50% , happy girl :D ni får bild sen! Efter att gått på frölunda torg i några timmar så åkte vi hem till ella och dår ifrån cyklade jag hem för vi skulle till kusinerna ju! Sofia fyllde 20 som ni vet. Riktigt mysigt&god mat som vanligt. Nu ligger jag här i sängen och ska försöka sova snart, ska typ upp vid nio imorgon för vi ska till torvås!! men, men, kan nog blogga från pappas iphone eller nått där uppe, inte för att det är så bra täckning... Sover någ där en natt sen blir det sune med familjen och mormor&bertil. och sen kanske siljansnäs med familjen och österwall ! hoppas det. Kommer sakna alla goingar! puss Lina
/bild på oss från idag/

Kommentarer
Postat av: isabella

så söta tjejer på bild! :)

fin blogg btw :)

2011-07-15 @ 11:18:41
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0