SPRINGTUR

Hej alla glada människor!
Har haft en riktigt mysig eftermiddag med mamma! Först var vi ju hos optikern. Där köpte jag bara linser, vi gjorde inget annat, vilket var skönt! Efter det stack gick vi in till Raglady, efter det H&M sedan The Body Shop och sist Åhlens. Köpte inget på Raglady och H&M, men på TBS köpte vi två krämer. Jag köpte en med blåbär och mamma köpte en med kokos! Vi fick också med oss en dagskräm till mamma och shampoo och balsam till mej! Sedan gick vi till Åhlens och där köpte jag en Bruno Mars-skiva, bäst! Efter det åkte vi till Konsum. Mamma köpte lite matgrejer till ikväll och jag köpte en mentos! Vi köpte också tidningen Julia, Häntextra och Svensk damtidning! Skall ha dem på tisdag:D:D:D Direkt när vi hade kommit hem gick jag och mamma ut och sprang, vi sprang rätt långt och var kanske ute i 40 minuter, härligt! Du är världens bästa Mamma, jag älskar dig! Nu har jag duschat och nu sitter jag i min nya byxdress från H&M som jag köpte igår och så lyssnar jag på Bruno! Snart blir det middag, sedan kanske jag packar lite eller så spelar jag handboll lite!?:) Skiver mer ikväll!
Kram /Sofia
Riktigt härlig sommarbild tycker jag! Tog den när jag var på Tjörn:D

Kommentarer
Postat av: ellinor

åh vad fin bild :)

väldigt sommrig!

2011-07-15 @ 19:54:54
URL: http://linorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0