minigolf&liseberg

Tjenare&godmorgon! kom inte på någon bra rubrik som ni ser..
vaknade för en dryg timme sedan. martin kom ju hem och hälsade på igår som ni vet, men mamma skulle bara packa lite&så skulle vi äta lunch för mamma&martin skulle upp till torvås till morfar. mamma kommer hem på tisdag/onsdag. så idag blir det minigolf med pappa&bror, undrar vilken plats jag kommer på tro.... (förmodligen sista) sen senare ikväll så blir det "lotta på liseberg" med sophia ljungkvist. kul dag, även fast sofia,esther,ella&tilda inte är hemma.. men åker till österlen med släckten på söndag så dom här dagarna blir det mest familjen. imorgon åker jag, pappa&henrik till marsstrand över dagen, mysigt! och när mamma kommer hem blir det shopping med henne, vi ska köpa lite gulliga saker som martin ska ta med sig tillbaka till USA som elly&logan (mina kusiner i USA) ska få, och förhoppningsvis lite grejer till mig också ;) så tror jag kommer klara mig hyfsat ändå, eller vi får hoppas det. vet att jag kommer sakna dom väldigt mycket iaf för saknar alla redan! ska göra mig klar för minigolf nu! puss / L

Kommentarer
Postat av: puffiie

åh vilken fin blogg! :>

2011-07-25 @ 15:14:21
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: tina

snygg blogg :D

2011-07-25 @ 16:01:57
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0