LITE SHOPPING

Hej bloggen&alla goa läsare. Är i Sunne som ni vet, ganska bra här ändå men kommer trötna i längden känner jag.. Igår var vi på "vatten landet i Sunne" men det var lite för kalt så badade typ bara i den varma bubbelpoolen. Idag så har vi inte gjort så mycket för Henrik har varit sjuk och haft 40 graders feber, så det blev en go sovmorgon till halv 11 och sen slapping förmiddag. Sen blev det en promenad till till stan med pappa och kollade lite mäst, skulle gå dit senare med mamma. Sen blev det lunch och att ta det lite lungt, sen gick vi tiöll Selma spa och kollade lite där och så för jag&mamma kanske skulle ha gått dit men vi vill häldre göra det på vintern och jag vill gärna göra vänta lite med det så, aa. aja, sen gick jag och mamma ner till stan och då shoppade jag en rå snygg t-shirt&lite mer. Nöjd med min shopping endå! Ni får bild senare för jag bloggar från iphone nu som ni förstår. Nu sitter jag och kollar på Lotta på Liseberg, mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)<3

2011-07-18 @ 22:27:32
URL: http://michazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0