LINA HÄR!

Hej! Det är lina här, detta är en blogg som jag och mina 4 andra bästa kompisar har tillsammans, ni förstår namnet! Hoppas ni kommer följa denna bloggen för vi kommer absolut blogga ofta för alla vi har egna bloggar så vi bloggar ofta! Bloggarna heter linaengelbrektssons.blogg.se (min) tildaalexandersson.blogg.se (Tilda) sofiiaaas.blogg.se (Sofia) ellaliljaa.blogg.se (Ella) fotoesther.blogg.se (Esther) följ dom också! Alla vi älskar att fota så och typ alla har systemkamera/brakamera så det kommer bli mycket fina bilder på bloggen också! Och vi älskar att spela handboll också såklart! Har typ inte så mycket mer att säga förutom att jag är med tilda nu men förut så var jag,Tilda,Sofia,Ella,Kajsa,filippa & destiny i torslanda där destiny och Filippa bor och vi sov över hos destiny, myyys! Hoppas ni gillar designen och headern! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0