läst ut!

Morgon4_69606199_large
~weheartit~
Damn, läst ut Elsas värld! men det roliga var att det kommer en trea! wiiiiiiiiiiiiiiiie.
idag åkte jag&pappa till ett badhus, det jätterooooooliga var typ att vi fick köa i en timme för att komma in. wiho!
Vi kom in iallafall!
Det var jättekul, men väldigt mycket folk! hä-hä, jag älskade att åka runt i strömmen för där trängdes alla, så jag typ trängdes as mycke (a)
saknar mina vänner hemma i gbg,saknasaknasakna!
idag drog esther till spaaain& sofia är redan där, vadå avundsjuk? nejdå, det går bra med att det regnar asmycke här :(
Men mina sysslingar kommer snart, då får jag vara med dom&speciellt maliiiiiiiin! :)
Ska börja på min önskelista ikväll .. Kommer inte bli mycket jag önskar mig, önskar mig två saker. speciellt!
Okej, jätte toppen upd är det ju inte direkt, men jag orkar inte så mycket. degar på livet är mina oooooord (Y) så jag försöker med i varje fall 1 inlägg om dagen! åååååh, lyssnar på alla mina låtar i min spotify lista, alltså uppifrån&ner! nu kom fest hos maaaaaaaange! mange kom igen nuuuuu... fest hos mange, mange mange!
Okej, långt tråkigt inlägg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0