@HOME

Hej alla!
Hemma från tilda nu! hade det super mysigt verkligen! På förmiddagen var jag och tilda med frida på frölunda torg och kungsmässan för frida skulle gå till några butiker och prata lite om james rocco och modemässan i köpenhamn, som james rocco ska vara med på. Sen åt vi lite lunch och så. Sen gick vi in till tildas grannar madde&mathilda och fikade lite och så för madde hade bakat bullar! jag lovar, dom var supergoda! Och dagen bara rann iväg! Nu är jag hemma som ni vet och väntar på att våra kompisar ska komma.
jag&filippa på gina tricot, stenserriösa tjejer det där!
Fick plötsligt lust att gå ut och ta bilder på vattendroppar, fick idèen från sofias blogg.
P&K LINA !

Kommentarer
Postat av: filippa

hahahaha, så söta ..

2011-07-12 @ 18:59:44
Postat av: Nanna&Amelia

Fin blogg!

2011-07-12 @ 19:40:04
URL: http://naneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0