HEM LJUVA HEM

Hej!
Nu är jag hemma från underbara Spanien. Vi var på ett ställe som ligger utanför Alicante som heter Orihuela Costa där vi hyrde en lägenhet! två meter utanför huset fanns det 2 stora pooler, där vi typ var hela tiden (då vi inte var på stranden). från tis-lör var det bara min familj där men från lör-lör kom också våra kompisar från frankrike dit! Hanna (deras dotter då) är jag med och vi har verkligen haft det kul! Vi har badat, solat, åkt banana boat, shoppat och bara haft det härligt! Vi har också haft jättefint väder varje dag med 30-35°. Bilder kommer ni också att få snart för jag skall sticka till Lina om en timme så fixar jag med det när jag har kommit hem!
Bara ett litet smakprov:
Puss&kram på er. /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0