HEJSANHOPPSAN!

jag äger på rubriker, inte sant? jaja, tror faktiskt att jag har bestämt mig för kamera! Det blir nikon, för canonen är slut i hela sverige&nikonen har mycket bättre objektiv också! Det är bra att extra bra att jag valde nikonen för familjen har ju också en nikon så då slipper vi köpa två objektiv när vi vill ha ett nytt objektiv för vi kan ha samma objektiv. och det är megamycket zoom på nikonen för att jag får ett så bra objektiv till! :D Lite synd att Canonen inte finns i sverige men det är också bra på ett sätt för tror ni själva att jag skulle ha kunnat välja annars? det tror inte jag ;) fortfarande inte 100% säker men 95% så ska sova på saken så åker vi och köper den imorgon! Ska äta god middag nu med familjen, puss / L ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0