HAPPY GIRL

Hej goingar!
Jag har haft en superduperbra dag idag, jag har nämligen vart med ella och tilda! Först så kom Ella hem till mej efter lunch, så spelade vi handboll och kollade lite på bloggen och sånt, sedan vid tre-tiden åkte vi till Liseberg! Måste bara säga gud så mycket folk det var, helt sjukt! Men vi hann iaf åka en sak, ATMOSFEAR.. Och vi får inte glömma att Sofia själv hittade världens snyggaste kille, vi får inte heller glömma att han var typ 4 år äldre än mig.. men skit i. Ryser alltid när jag tänker på Atmosfear, så grym är den! Nu är pappas kusin här, så nu måste jag gå ner och vara lite social, typiskt..
saknar dig tjejen!!
/sofia

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin bild:)

2011-07-12 @ 22:59:44
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: filippa

söt tjej!

2011-07-12 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0