GODMORGON UNDERBARA LÄSARE!

Hej alla 120 läsare! ;D japp, det är sant, vi hade 120 läsare igår, första dagen! Glada tjejer kan man säga! Ni är bäst ♥ big love ♥

Hade det supermysigt igår med tilda som ni vet, men idag så ska tilda åka till jönköping med familjen så då blir det sofia och kanske ella ? iaf sofia, som jag pratar med nu ;) Sen ikväll är vi ju bjudna till rydberg i torslanda på middag, men tro mig vi kommer inte vara hemma fören 2 typ! våra föräldrar är världsbäst på att prata länge! Ska ta och fixa iordning mig nu, bloggar mer senare! P&K

once upon a dream
sen ska jag baka brownies!


Kommentarer
Postat av: alex :)

broooownies! :D

2011-07-13 @ 12:23:45
URL: http://hejsansasvejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0