FILIPPA&ESTHER!

Hejsan!
Idag på dagen var jag med Filippa (som ni vet). Vi slappade mest och pratade, mysigt!
Om ni vill veta är jag och Filippa bäst i världen på att göra pannkakor! Så det gjorde vi såklart! Mumsigt vettni.:) Klockan 6 ungefär åkte jag direkt till Esther! Ville ju träffa henne innan jag åker så nu gjorde jag det!
Alltid lika mysigt och kul att få träffa/vara med henne!
Älskar er Filippa och Esther! ♥
Nu måste jag packa och lyssna vidare på Bruno!
Ha en mysig söndagskväll allihopa!
KÄRLEK /s

Kommentarer
Postat av: linnea

-sweetie-

2011-07-17 @ 21:47:54
URL: http://challislinnis.blogg.se/
Postat av: filippa

jag äälskar dej soofia!<3

2011-07-18 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0