esther!

hej foreverfive! detta är mitt första inlägg här,hehe. lite senare än alla andra kanske,menmen! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom de andra (tilda,lina,sofia&ella) redan har skrivit den mesta informationen så ska jag berätta lite om bara mig själv istället:p jag heter esther!(VAAAAAAA?!?!??!).hur ska jag beskriva mig själv? jag är ganska konstig(väldigt),jag tycker mycket om att fota,kolla gärna in på min blogg,fotoesther.blogg.se! jag spelar handboll tillsammans med de andra tjejerna,som är jätte kul!:Didag kom jag hem från dyrön,jag har varit där i 2 veckor & jag har haft det jätte bra.ella & tilda är ju i halmstad & imon drar jag också dit,det ska bli skit kul:) när jag kommit hem från halmstad ska jag till spanien & då kommer inte jag kunna blogga:/ sorryyyyy. men visst har alla tjejerna(förutom jag) gjort en fin design?! jätte fin ju. detta inlägget var väldigt tråkigt men ni får roligare inlägg någon annan gång. simma lungt/esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0