EN GO DAG PÅ HAVET

Hej ! varit ute med båten hela dagen idag så har inte kunnat updatera. Det var iaf jättemysigt och precis vad jag behövde! Som ni vet så ska jag köpa en nikon D3100 med ett väldigt bra objektiv (18-200mm) eller "vanliga" Canon eos 500d, ogår sa ja ju att det luttade åt Canon men är inte så säker på det längre för jag får mycket mer för pengarna om jag köper nikonen, och det är ju väldigt bra + att mamma har också en sån så vi kan dela på objektiven sen när vi köper flera. Canonen är också bra men inte så märkvärdigt för det är det orignella objektivet på Canonen och dom origella objektiven är inte så speciellt bra om man jämför med ett Tamron 18-200mm så jag får bättre bilder med nikonen och kan zooma myyycket längre också! Men har fortfarande inte bestämt mig vilken jag ska ha..hmm! vi ska nog snart åka iväg till Expert i bäckebol för att kolla på dessa kameror (igen), för Canonen ska finnas där, den finns ju inte på så många ställen längre för den har slutat pruduktseras. önska mig lycka till! det lär jag behöva....  / L

Kommentarer
Postat av: filippa

fin! :)

2011-07-27 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0