VARBERGS KURORT!

HEJSAN!
Idag var jag på Saltholmen med Ella! Jag gillar henne oftast, förutom när hon puttar i mig. Hon fick i mig alla gånger vi bada och jag fick i henne öhhh 0?!?!?!? Katastof. Samma sak med Kajsa ju.. Hon puttar också i mig hela tiden!
Men det var iaf svinkul idag, och Tilda kom en stund med Megan och sina andra engelska kompisar. Vi badade, solade och hade det allmänt bra.
Imorgon åker jakob på eskillscupen i Helsingborg och Pappa skall segla SM i Stockholm så jag och mamma skall åka till Varberg och gå på Spa, lyx. Vi sover där en natt på ett jättemysigt hotell och bara har det chill:D Det var ganska längesedan jag och mamma hade mor och dotter-helg så det skall bli jättekul!
bildrepris, me and linis!
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0