SOMMARSTÄLLE

Godmorgon!
Om ungefär 5 minuter åker vi till vårat sommarställe på Tjörn! Det skall bli jättemysigt. Tyvärr är det lite molnigt idag men det skulle spricka upp iaf till imorgon. Lina kommer troligen dit några dagar så det är ju bara ännu roligare!:D
Igår på dagen var jag med Lina, Emilia, Sophia och Ella! Det var jätte skoj och vi dansade till Eric Saades låt typ Love in the air eller någoting såntdär, haha väldigt serriös dans! Jag åkte hem ungefär vid sju men då var det bara att äta middag sedan ringde Esther och frågade om vi skulle gå till Långedrag och snacka lite, så självklart sa jag ja till det! Vi var nere vid GKSS och snackade och myste. Då Tappade jag ett av mina favoritörhängen genom en springa i bryggan. Det var de örhänget som jag hade fått av Esther i födelsedagspresent som hon hade köpt i London.. Oh, jag blev så ledsen.. :( Men jag har iaf ett örhänge kvar så jag skall kolla om jag hittar något som är likt dem som jag skall köpa isf. Lite senare ringde vi Tilda och frågade om hon vill komma och det ville hon. Noah hennes goa lillebror kom också så vi hade galet mysigt. Och om precis en vecka bloggen, om preciiiiis en vecka smäller det för då hänger jag och Esther med familjen Alexandersson till Spanien!! Oh shit my gaaaaad vad jag längtar!!! LOVE YOU GIRLS ♥
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0