hej på dig

grym på rubriker! heeeeej! länge sen jag bloggade för jag har varit i österlen som ni vet och det var verkligen supeeeeeeeeeeer härligt där!!!!, hade strålade solsken varje dag så för det mesta har vi bara legat på olika jättefina stränder, lever livet. och sen har vi såklart vait med släckten hela tiden också, bäääääästa släckten har jag! älskar dom ♥ tagit mycket fina bilder också som jag lägger upp lite senare för pappa fyller år idag så vi har precis ätit middag som bestod av lasagne, mumsig! så nu ska vi se james bond, agent 007! bra den! idag var jag med mina sötnosar, sofia, ella, emilia&sophia! :D vi, jaaa, vad ska man säga? sofia, ella&sophia tog mitt godis hela tiden, och åt upp det :( duma tjejer, men gillar dom ändå ;) ella blev typ beroende så hon satt och lyktade på det under hela tiden som vi kollade på tzaksiki (stavning) vi var också på ullared på vägen hem från österlen , inga männikor där inte... eller jo! shoppade en hel del som man kanske förstår! ska kolla 007 nu så puss!
(ni får bilder imorgon) vet, ctrl C ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0